בייבי CFD

אני מנסה להתחיל אופנה חדשה עם ביתי הבכורה שנולדה לה זה עתה, אני הבנתי שמאוד פופולארי הקטע של baby mozart, אז אני מנסה baby CFD. נראה איך ילך.

אבל תכלס, פשוט זה המאמר שקראתי לי השבוע, בבית חולים עם אשתי שזה עתה ילדה, לפני הנסיעה שלי עוד שבועיים וחצי לסדנא בנושא OpenFOAM שעוסקת בין השאר בשימוש שלו עבור סימולציות זרימה עבור מיקום של טורבינות רוח באזורים הרריים – שזה אפרופו, נושא הדוקטורט עליו אני עמל בימים אלה (בשלב ההצעת מחקר). אז אני לא כותב הרבה על היום יום המרכזי שלי, והנה, עם תמונה זו הזדמן לי לכתוב על שני הדברים המרכזיים בחיי – הזאטוטה והדוקטורט. וכמובן – הכל מסתובב לו סביב אנרגיה נקיה וטורבינות רוח לרוב, ואופניים חשמליים וכדומה, כפי שאני כותב אצלי בבלוג (גם כן השבוע למדתי שגלגלים ירוקים שקמו בקול תרועה לא מצליחים ממש ולקוחות מתלוננים, ראו בתחתית העמוד אופניים חשמליים שלי). אז מזל טוב לוטם עינב-לוי, מאחל שתמצאי עניין בעולם הזה לפחות כפי שאני מוצא.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to בייבי CFD

  1. עופר says:

    מזל טוב 🙂

  2. לילי says:

    הברכה לצאצאית מרגשת, מאחלת שתהנו מהתקופה המרגשת (והמערערת) הזו שבה המשפחה משנה תצורה.

  3. יואל says:

    מזל טוב,
    לוטם זה שם יפה מאוד 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.