תרבות אחרת בתל אביב

ריאליטי - זה מחנך אותנו!?!?!

אתמול ביקרתי בארוע “תרבות אחרת” שארגנו “גרעין אומנויות” ואמ”י (אם אני לא טועה). בכל מקרה – תודה רבה למארגנים. היה המון רב, בטח אלף-אלפיים איש לפחות, והיו הופעות נהדרות. אני חושב שרוב הקהל פשוט הגיע כי נשבר לו משיגעון האח הגדול וכל הראליטי המימיים למיניהם. אני לא מחזיק טלוויזיה, אז קשה לי לחוות דעה על התכניות האלה. מה שבטוח, זה שהיה קהל דוברים מגוון. ממר גרבוז שדיבר לענין על דלות התרבות, והמשפט המגוכך והידוע “זה מה שהציבור רוצה”, ועד איש ספרות ערבי שדיבר על דיכוא התרבות הערבית בארץ. מה שבטוח – מי ששם לב לחוסר התלהבות מהקהל, פתר זאת בשניה כשצין שהוא בעד החזרת גלעד שליט! לאלתר! …
אני חיב לציין לטובה את עדי לוז בעלת הקול המהמם והעמוק, והמילים הלא פחות עמוקות.

התמונה למעלה הופיע בכניסה לארוע – וצוירה על ידי מישהו/י מהמחנות העולים. ועם מדברים על העליה, הרוסית לפחות, אז אסיים בהקלטה פרוביזורית של האינטרנציונאל כפי שבוצעה מוקדם יותר השבוע, באותו המקום, בוועידת העשוקים, ע”י חברה סופר נלהבים מהשומר הצעיר:

international

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.