לפני שמורידים את המטומטמים מהכביש, בואו נוריד אותם מהעיתון

עומר ברק – אתה אידיוט! הרשת לנו לקרוא לך ככה בכתבה המפוקפקת שפרסמת היום ב-24 שעות של ידיעות, ומה אומר לך – אתה ממש ראוי לתואר. מזל שאודי עציון קיבל איזה מסגרת להכניס קצת פרטים אמיתיים בריבוע פינתי בכתבה.

אופניים חשמליים יכולים להגיע לאותה מהירות שאופניים רגילים מגיעים אליה, ושוקלים אותו דבר. סכנה בטיחותית?! אותו דבר כמו אופניים רגילים, אותו דבר. כלומר, כפי ששמעת אותי אולי מציין היום בבוקר בתוכנית בוקר של אברי גלעד, אתה יכול להכנס במישהו, בעמוד או במשאית עם כל זוג אופניים. עם מנוע חשמלי, או מנוע אנושי. הפתרון לכך ידוע, אך לא ממומש – והוא נקרא שבילי אופניים. צריך עוד ועוד שבילי אופניים, גם על חשבון תחבורה פרטית, ותוך כדי יצירת נתיבים ייעודיים לתחבורה ציבורית בכל גוש דן, חיפה ועוד שאר הערים והעיירות בארצינו הפקוקה והמזוהמת. אופניים חשמליים, או רגילים, מסוכנים במידה והרוכב עליהם מסוכן. במקרה שלך – אני מציע שתמנע, ותיקח אוטובוס.

התראינתי הבוקר לתכנית של אברי גלעד על אופניים חשמליים, הנה הקטע (עם פתיח לא קשור, עריכה מעפנה מצידי) –

המשך היום לא האיר לי פנים כל כך. נסעתי לאקומוטורס לקחת את הטוסטוס – החלפתי לו מצברים סוף סוף (3700 ק”מ,2600 ש”ח – יקר בהרבה מהמצופה (1500) עקב מחירי עופרת גבוהים כנראה, חשבון כלכלי עדכני בפוסט הבא). הגעתי ב-9:30, חיים עוד לא הגיע, צריך קבלה הרי, אז מכיוון שבאתי עם אופניים (אולפני רשת ברחוב הברזל), אחלטתי לשים אותם ליד תחנת הרכבת ולחזור ברגל (עזריאלי). הלכתי בכביש שממשיך ממזרח לעזריאלי, צמוד לאילון. יש שם את תנובה (או מפעל אחר), ולתנובה יש מלגזות. ואחת מהם עמדה בניצב, על המדרכה, עם המזלג בגובה המצח שלי. אני דיברתי בפלאפון (שימו לב למוסר ההשכל), ולמרות צעקותיו מחרישות האוזניים של המלגזן, פשוט נכנסתי בקצה הליכה עם המצח במזלג פלדה של המלגזה. למלגזה שלום.

באקומוטורס אח”כ היה לי עוד כמה דקות להרוג תו”כ שחיים דיבר עם לקוח, אז הסתכלתי במחירון – מגניב לראות שיש כלים חשמליים!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to לפני שמורידים את המטומטמים מהכביש, בואו נוריד אותם מהעיתון

  1. alonzo says:

    You rock. Really. A picture of the forklift would have been nice too 🙂
    In fact, I think this post would actually be viewable by dad without pouting.

Leave a Reply

Your email address will not be published.