minuteman trail

מסתבר שיש לידי ב-Bedford את ההתחלה של שביל אופניים ייחודי, שנקרא minutman trail, ורץ על מסילת רכבת לא פעילה, שפשוט שפכו לאורכה זפת והפכו אותה לשביל אופניים/ריצה/רולר בליידס סלול.

ה-minuteman היו היחידה המיוחדת של הצבא האמריקני המהפכני. הם נשבעו להיות מוכנים תוך דקה לכל התקפה. בוסטון, כל עסקי שפיכת התה למים וכדומה – זה מקום תחילת המהפיכה האמריקאית, מלחמת העצמאות שלהם. לאורך השביל, המכונה גם America’s revolutionary rail-trail, ישנם שלטים המסבירים את נקודות הציון לאורך הדרך. אחד מהם מכנה את ה-minuteman ושיטת הלחימה שלהם “A cunning way of war”. מסתבר שהם נהגו להתחבא מאחורי שיחים, עצים ואבנים ולהפתיע את הבריטים, שמיצדם, כינו זאת “A cowardly way to fight” .מזכיר משהו… נו… על קצה הלשון. מענין אם אמריקאים בני זמננו חושבים על ההיסטוריה של לחימת הגרילה שלהם, כשהם נלחמו על עצמאותם, כשהם משביתים עמים אחרים שמיצדם נאבקים בהם באותה דרך. כנראה שכולנו התחלנו בגרילה. והתברגננו.

תמונות מהשביל:

הנה ה-montague swiss bike הזמניים שלי, מול כנסייה שמשית ב-Lexington.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to minuteman trail

  1. dog says:

    אחלה תמונות אחי, אבל מה הקטע עם אקט ההעלמות של הכותרת באתר מדי פעם?

  2. Joel says:

    Looks like a very nice and peaceful ride
    did some one said partizan?

Leave a Reply

Your email address will not be published.