הרצאה על החוויה הפרואנית שלי

העברתי שלשום הרצאה ראשונה על החוויה הפרואנית שלי, במסגרת המפגשים החופשיים הפתוחים לקהל של הקואופרטיב לאנרגיות מתחדשות. ההרצאה הועברה אצל גדעון בחנות הירוקה (תודה גדעון!) והיתה מוצלחת – אם יורשה לי לומר… למי שלא היה, ולמי שרוצה להביט בתמונות באיכות טובה יותר מאיך שהן נראו מעל גבי המקרן, הנה הם פה:

חסר לי ראש מקלחת טוב, ומאוד התלהבתי מאחד הדגמים לראשי מקלחת חסכוניים שראיתי אצל גדעון – חוץ מנחירים שמגבירים את המהירות של זרם המים, ובכך מאפשרים להוציא פחות מים ולהרגיש עדיין מספיק “רטובים”, שזה סטנדרט של כל הראשי מקלחת החסכוניים, היה בראש הזה גם גנרטור קטן שמפיק חשמל מזרם המים, ומדליק לדים שממש מאירים “מפלס של מים” בתוך הראש. אבל זה רק ההתחלה – הלדים משנים את הצבע שלהם לפי זמן השימוש במים! מירוק, לכחול ולבסוף אדום, אחרי 4 דקות (אם אני לא טועה). אשתי תהרוג אותי, אך לדעתי זה אחלה של רעיון ומוצר!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.