תמונות של טורבינות רוח – אילת אילות 2011, חלק ג’

כל כך הרבה תמונות של טורבינות רוח מופיעות במצגות השונות. מאבי פלדמן האחראי על מטה פיתוח אזורי בגליל והנגב, עד שרי הממשלה שדיברו, והלוגו של הכנס ושותפות אילת-אילות לאנרגיה מתחדשת. ולא פלא שכך – טורבינות רוח גדולות ומודרניות הן הסימן של השינוי והמעבר לאנרגיות מתחדשות בעולם! 180 גיגה-וואט של טורבינות רוח הותקנו בעולם, בגידול מעריכי בעשור האחרון. אין לזה תקדים ודומה! האנרגיה הנקיה הכי כלכלית, הכי מנוסה, תוצאה של שנים של פיתוח והבנה. מה הפלא שכולם רוצים להתהדר בנוצות האלה?
אבל איפה היישום בארץ? למה חברת מי הגולן צריכה להאבק בבירוקרטיה כדי להקים חוות רוח בפנינת הרוח של ישראל, צפון רמת הגולן? למה יזמים שרוצים להקים טורבינות קהילתיות וקטנות נעצרים בפתח?! במקום אחד בפה ואחד בלב, הגיע הזמן שהפוטנציאל של אלפי מגא וואט מאנרגיית הרוח ייושם בארץ זוות שמש ורוח ושהתמונות בשנה הבאה תהינה של חוות רוח חדשות וישראליות! מר נתניהו, מר לנדאו ומר ישי – לתשומת לבכם!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to תמונות של טורבינות רוח – אילת אילות 2011, חלק ג’

  1. אין ספק שזה פתרון יעיל יותר מאשר אנרגיה סולארית…

Leave a Reply

Your email address will not be published.