סיור של הקואופרטיב בנושא רוח – עם הרצאה שלי

שלום לבאי האתר. יש שני סיבות עיקריות להגיע לאתר הזה – טורבינות רוח ואופניים חשמליים. אז אם אתם כאן מענין בטורבינות רוח הסיור הזה בטוח יעניין אותכם. אם אתם כאן מעניין באופניים חשמליים – אז בחייכם, מה רע בקצת עניין גם בטורבינות רוח אה? לא צריך להיות ממוקדים מדי :). אז לגבי הסיור – ביום שישי ה-13 לינואר נצא בסיור לצפון לאתרים בהם הפוטנציאל לניצול אנרגיית הרוח לייצור חשמל נקי על ידיד הקמת טורבינות רוח הוא גבוה. במהלך הסיור אני אתן הרצאות בנושא טורבינות רוח והפוטנציאל בישראל בנוסף תינתן הרצאה על המודל הפיננסי וההשקעה של הקואופרטיב. עוד פרטים בהמשך על מיקום והרצאות. אם ברצונכם לשריין מקום יש להרשם בטופס זה http://alturl.com/uepsp (אנחנו מתכננים אוטובוס אחד, אז מספר המקומות מוגבל).
עלות הסיור היא 35 שקלים לכיסוי הוצאות האוטובוס בלבד. אוכל ושתיה עליכם.

הנה תמונה (לא מוצלחת מדי אני חיב לומר. כלומר – אני יותר יפה במציאות!) מסיור באזור יודפת עם בעל שטח באזור עם רוח שכנראה מספיק טובה לפרויקט של הקואופרטיב –
2011-12-02 10.25.26

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to סיור של הקואופרטיב בנושא רוח – עם הרצאה שלי

  1. ברצוני להתענין בקשר לקניית טורבינה קטנה ושקטה כתוספת חשמל לפאנלים סולארים קיימים

  2. חנן says:

    שלום אורי, אני לא מוכר טורבינות רוח – רק כותב עליהן וחוקר אותן (ומקדם את ההקמה שלהן דרך הקואופרטיב לאנרגיות מתחדשות http://www.ecoop.org.il).
    אני מזמין אותך לקרוא מה שכתבתי באתר של הקואופרטיב לגבי טורבינות רוח קטנות ובינוניות לפני שאתה יוצר קשר עם יבואנים, יש שם הערות ורשימת שאלות שמומלץ לשאול כל יצרן.
    חנן.

Leave a Reply

Your email address will not be published.