אתמול נחגג יום הרוח הבינלאומי בישראל. על הגג של ERM, התאסף לו ערב רב של אנשים, ולמרות הרוח החזקה (הבריזה של הים – מגיעה כמו שעון!) אביב רוזן הצליח לדבר ולהסביר על מצב אנרגיית הרוח בעולם ובישראל.
אביב מרצה ביום הרוח הביןלאומי 2012
לפניו דיברו מכובדים כמו השרים לשעבר משה שחל, אופיר פינס ומשה שטרית מהרשות לשרותים ציבוריים חשמל (הרגולטור). כולם דיברו על הפוטנציאל והיתרונות של הרוח, לעומת החסם בישראל – שהוא במילה אחת מדיניות. בשני מילים – חוסר מדיניות.

אז מה יהיה לנו בארץ? קודם כל – חשוב לומר שקובעי המדיניות הרלוונטיים עובדים על זה. זה לא אומר שלא צריך לתת להם דחיפה. בשביל זה פתחנו עמוד פייסבוק חדש ואני מזמין אתכם ל”אהוב” אותו.
אם הם יעשו את זה מספיק מהר, נצליח לקדם את השימוש באנרגיית הרוח בישראל ולהקטין פליטות פחם, מזוט וגז טבעי!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.