תעלול הבחירות שכשל…

גם אני ניסיתי, וגם אני נכשלתי. תעלול הבחירות שלי לא כולל ססמאות דהויות מרוב שימוש חוזר, כמו לא מתפשרים, והתיימרות להבין שפות מסוימות טוב יותר מאחרים, וגם לא תינוק חמוד! לא, אני ניסיתי להחזיר עטרה ליושנה, וטיסן חשמלי מעל העגלה הסולארית המשולטת שלי בעומדה חסרת אונים בפארק הירקון. טוב, מי שבאמת היה חסר אונים זה אחי, אך אל דאגה – שום בני משפחה לא נפגעו בוידאו המצורף! קטע צילום סתמי בהתחלה, ובסוף הניסיון המר…

(קטעי העריכה באנגלית – youtube לא מאפשר לי להכניס עברית משום מה)
ֿ

ובטון יותר רציני – הנה שוב האתר של התנועה, כנסו כל יום עד הבחירות עם עוד לא נפל האסימון שאנו מכניסים את האנשים הראויים האלה כנציגינו בכנסת ישראל ה-18! התנועה הירוקה – מימד! אף פעם לא הייתי כל כך גאה להיות חלק ממפלגה.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to תעלול הבחירות שכשל…

  1. alonzo says:

    התמכרתי לקול שלך, אולי תשנה את הכותרת של הפוסט ל “אתה מטומטם?!?!”

  2. חנן says:

    אחי – אתה אומר את זה! אם כבר התמכרת לקול שלך. אני מקווה שתיגמל!

  3. עופר says:

    יש לך כמה וכמה typos בסרט, תקן אותם למעננו, הצופים הבלשנים

  4. ראובן says:

    הרגת אותי. כואבת לי הבטן מרוב צחוק…

Leave a Reply

Your email address will not be published.