שגרה, ספרים אלקטרונים ומצה מארץ הקודש

החיים נכנסים לשיגרה שלהם. במהלך היום אנחנו במשרדי הארגון שזה בעצם הסלון בבית של מייקל וקורינה.

היום פה מתחיל מאוחר יחסית, תשע עשר. ארוחת צהריים אנחנו אוכלים עם המשפחה. ממשיכים לעבוד עד אחר הצוהריים המאוחרות. לעובדים פה יש סיאסטה בין אחת לארבע והם ממשיכים לעבוד עד שעות הערב.

חלק מהעבודה  שלנו היא מול המחשב, סימולציות (חנן, מן הסתם…), כתיבת מסמכים לייצור הטורבינות עם המתנדבים, קצת עבודה מעשית בסדנא (חנן ואני ביחד כבר ליפפנו 3 סלילים שלמים….), קצת שיטוט באינטרנט לחפש קהילות לתרום להם את הטורבינות שיבנו עם המתנדבים (בחודשים יולי – נובמבר יגיעו לפה שלוש  קבוצות של מתנדבים מכל העולם.  כל קבוצה תגיע לחמישה שבועות במהלכם הם יבנו טורבינה ויתקינו אותה בקהילה נזקקת) בעתיד הקרוב נתחיל לסייר בין הקהילות ולמצוא את המיקומים הסופים של הטורבינות שיבנו ע”י המתנדבים. (אני מחכה לזה בקוצר רוח)

בערב אנחנו לרוב בביתנו הקט. רואים סרטים (יש פה המון DVD בבית  הארגון להשאלה….). לפעמים קצת עובדים. קוראים. סיימתי לקרוא את שלושת הספרים שהבאנו מהארץ “שירת החטאים”  של יוסי אבני לוי [באמת ספר מעולה ותודה לאורית, תמר ודנה] , דרום אמריקה על אופנוע, [ושוב תודה למעבדה של חנן-  בחירה משובחת], ואיים בזרם של ארנסט המינגווי. [תודה לענת – לא לקח לי כל כך הרבה זמן לקרוא … ]. בחירת  ספרים לחו”ל ועוד לנסיעה כל כך ארוכה זה תמיד סיכון. הפעם לקחתי רק ספרים שקיבלנו במתנה כך שהסיכון גדל עוד יותר. אבל כבר הספקתי לחרוש על הספרים קדימה ואחור- אכן ספרים משובחים!

עכשיו אני קוראת ספר אלקטרוני שחנן הוריד לי ללפטופ [וכאן המקום להודות לכל החברים הטובים שלי בטבע!] The girl with the Dragon tattoo של Stieg Larsson – מומלץ! אני חייבת לציין שבהתחלה היה לי קשה לקבל את הקונספט של קריאת ספר דרך מסך המחשב. אי אפשר לדפדף? אי אפשר ללכת למיטה איתו? (בעיה זו נפתרה בעזרת ה- Iphone של חנן). אז אחרי שסיימתי לקרוא 58% מהספר (נתון שהרבה יותר קשה לחשב בספר לא אלקטרוני…) אני חייבת להסכים שזה אפשרי לקרוא ספרים אלקטרונים ושאין השפעה על הנאה הספרותית (פרט לעובדה שעוד אין ספרים אלקטרונים בעברית חוץ מספרי קודש)

חג שמח! (אנחנו לא ממש חגגנו את הסדר, אבל היום הגיעה החבילה שאחותי שלחה לנו, בה יש מצות, קיינדלך והגדה משפחתית – חבל שאי אפשר לשלוח גיפלטפיש! כיבדנו את כל חברנו כאן בלחם המיוחד של החג היהודי, מבחינת קריאת ההגדה הסתפקנו בתמונות…)

>hagada 006

hagada 003
אגדה משפחתית של פסח

IMG_3322

יאן אוכל מצה כשרה למהדרין

About יערה

יערה למדה וטיילה בתיכון הסביבתי בשדה בוקר, היכן שאביה מלמד כרגע, ומאז ליבה נמצא שם. בטכניון למדה הנדסת כימיה, ומאז עבדה בחברת טבע כפר-סבא.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to שגרה, ספרים אלקטרונים ומצה מארץ הקודש

  1. מיכל says:

    איזה בלוג משגע….והיגעתי דווקה בגלל חיפוס של ספרים אלקטרוניים….

    אני גיליתי גם את האתר הזה http://mendele.co.il/ שיש שם גם ספרים, והרבה מהם בחינם….

    מאיפה הורידו לך?

  2. מיכל says:

    יצא בטעות שהאתר על שמי….זה לא שלי….

Leave a Reply

Your email address will not be published.