A pre election post

הבחירות בפרו מתקרבות, והעסקנים פה לא מחכים לרגע האחרון. למעשה, בכל התקופה שלנו פה כל קיר מצוי בטרוחיו, לימה או כל עיר/עיירה/ישובון שכוח אל בו היינו היה מלא בכתובות בחירות. לא מדובר בגראפיטי המצוי, כי אם באותיות גדולות, מספר מצומצם של צבעים (אדום/לבן בעיקר) וססמאות קצרות.

אני מניח שיותר זול לשלם למישהו לצבוע על קיר, מאשר להזמין ולתלות שלט פרסומת מודרני (לא שחסרים כאלה, אך לא בפרופורציה ביחס לקירות המקושטים). הבחירות הם בשני המישורים – בנובמבר השנה בחירות עירוניות ואזוריות, ובמרץ שנה הבאה בחירות לנשיאות. ועבודות הבחירות לא בוששו לבוא… וכמובן, הראציונל בעבודות תשתית לפני בחירות הוא שהזכרון של העשיה הרבה של האדמיניסטרציה הזו יהיה טרי בראש, והעבודה רבה בחודשים שלפני הבחירות תשכיח את הבטלה שהיתה לפני. ומכיוון כשמה שמכתיב את העבודה הוא תאריך הבחירות, לא תמיד יש זמן לתכנן דברים כראוי, ועל כך יעיד עמוד החשמל החדש שהופיע לפני כמה ימים בכניסה האחורית לשכונה שלנו, כחלק מחיבור של שכונה חדשה או משהו דומה. למי שתוהה, הכביש – היה שם קודם…

ולסיום – TED מצוינים בנושא הזה, של קבלת החלטות, וזה לא הטד הראשון שאני שם פה בנושא. משובח!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.